שקד תוקפת: "אני היחידה שנלחמה בהסתדרות – פייגלין היה בדיל עם כץ"

    אסתי פלד No Comments on שקד תוקפת: "אני היחידה שנלחמה בהסתדרות – פייגלין היה בדיל עם כץ"

    שרת המשפטים ויו"ר הימין החדש איילת שקד התראיינה ל'מהדורה המרכזית' | פרשת השחיתות בין החברה של גנץ למשטרה: "אני בטוחה שהיועמ"ש יבדוק אם צריך להעמיק ולבדוק את העניין" | ההבדל בין בנט לגנץ: "בנט הוא אדם אמיץ לוחם, כבר נלחם בזירה הפוליטית 6 שנים. גנץ בלשון המעטה היה רמטכ"ל פרווה ונכשל כישלון חרוץ בעולם העסקי" | האזינו

    קמפיין הימין החדש צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים ומיו"ר 'הימין החדש' איילת שקד התראיינה היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על רקע הסקרים והזמן שנותר לבחירות קראה שקד לאנשי הימין לחשוב לפני ההצבעה בקלפי, "מי שרוצה שאנחנו נמשיך לעשות את העבודה במשרד המשפטים שיצביע לימין החדש".

    ההבדל בין הליכוד לימין החדש: "אנחנו מפלגת ימין אידאולוגית. שנתניהו הקים ממשלה ב-2009 עם ברק הוא מכיר במדינה פלסטינית, שחרר מחבלים והקפיא בנייה. מאז שאנחנו נכנסנו ב-2013, אין יותר דיבורים על מדינה פלסטינית אלה על החלת ריבונות. אין שחרור מחבלים ואין הקפאות בנייה".

    רוצים להמשיך את ההצלחה: "אנחנו צריכים מספר משמעותי של מנדטים. היום מבינים שנתניהו הוא ראש הממשלה וחשוב הגודש ולא המפלגה. אנחנו עשינו הרבה עבודה במשרד המשפטים גם במשרד החינוך, גם לציבור החרדי אנחנו יכולים להיות בית של ציבור רחב מאוד".

    מפלגת זהות: "במציאות פייגלין בפוליטיקה כבר עשרים שנה לא עשה דבר. אנחנו סך הכל 6 שנים וגרמנו כבר להרבה מהפכות. אני הפוליטיקאית היחידה שנלחמה בהסתדרות ופייגלין שהיה בליכוד היה בדיל עם חיים כץ".

    כניסה לקואליציה: "אם לא נתניהו שהוא מנהיג הליכוד אנחנו נהיה באופוזיציה ונמרר להם את החיים. אין אפשרות שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה. כל המפלגות הימין התחייבו לישיבה עם נתניהו".

    ההבדל בין בנט לגנץ: "יש הבדל באופי, בנט הוא אדם אמיץ לוחם, כבר נלחם בזירה הפוליטית 6 שנים. גנץ בלשון המעטה היה רמטכ"ל פרווה ונכשל כישלון חרוץ בעולם העסקי. בנט הצליח בהייטק. גנץ יתכבד להיכנס לפוליטיקה לצבור ניסיון ואז יתמודד על משרות רמות".

    פרשת השחיתות לכאורה של חברת גנץ והמשטרה: "אני בטוחה שהיועמ"ש יבדוק אם צריך להעמיק ולבדוק את העניין".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות